Montecarlo (PR94249)

Lufta er for alle!

Montecarlo (PR94249)

· 2 · 495
*

Utlogget PR94249

• *
  • Radioaktiv!
    • Vis profil
  • Kallenavn på CB: Montecarlo
Montecarlo (PR94249)
« på: Juli 19, 2019, 12:22:34 am »
Hei, jeg heter Cato Andrè og er over grensen interessert i telecom og altså radiokommunikasjon og har drevet siden jeg var 8 år med radiokommunikasjon da jeg i speideren (KFUM) fikk min første radio.

Siden da, har det gått ball i ball med radio, pr nå, er jeg blitt autorisert radioforhandler (NKOM RFA) og importerer rettevis radioer. Ja, var det noe mer da? Jo... De radioene jeg har pr idag er som følger: AT-6666, President Jackson II ASC, ettpar traskesnakkere av typen RETTEVIS RT-82, RT-50 og RT-7, en ZODIAC P2000, P8000 og en Zodiac 2301. en repeater (base) WOUXUN KG-R68 VHF. Scanneren er en UBCD3600XLT!
Måleutstyr: MFJ VERSATUNER II, Arinst Spectrum analyzer, Workman SX144/430 SWR-meter. PSU: DPS-2512M 30A
« Siste redigering: Juli 19, 2019, 12:32:58 am av PR94249 »

*

Utlogget Ole-A. Basmoen

• #GeekLife
    • Vis profil
    • Basmoen.com
  • Kallenavn på CB: Panservogna
  • Amatørsignatur: N/A
Sv: Montecarlo (PR94249)
« Svar #1 på: Juli 19, 2019, 08:38:55 pm »
Hei Montecarlo, og velkommen til CBFourm.no!

Kjempehyggelig at også du ønsker å vere medlem her på dette forumet, og vif år satse på at det kommer noen flere inn her etterhvert også ;)

Skal si du har en god fartstid med radio, og endt opp som forhandler til og med! Da snakker man dedikert!
Var inne på siden din og leste litt, og det virket ganske interessant (selv om det ikke var akkurat radio for meg da).

Er noen flotte radioer du har ramset opp der, og jeg håper du passer på å få brukt dem alle til tider.
PJ2 er min personlige favoritt, og jeg har to av dem (ene er på utlån på ubestemt tid), og angrer ikke en dag på handelene.
AT-6666 er også i min "samling", men selv om radioen er aldri så go' så klarer jeg ikke å bli helt venn med den :P

Lykke til her på forumet, og med din videre fremtid i radioverden!

(Og, takk for at du gjorde meg opmerksom på feilen i registreringen slik at jeg fikk rettet den!)
Grunnlegger og initiativtaker bak CBRadio.no CBFroum.no

Kjent som "Panservogna" på 11-meter'n

www.cbradio.no www.basmoen.com