Beklager....

Lufta er for alle!

Beklager....

· 1 · 98
*

Utlogget Ole-A. Basmoen

• #GeekLife
    • Vis profil
    • Basmoen.com
  • Kallenavn på CB: Panservogna
  • Amatørsignatur: N/A
Beklager....
« på: September 11, 2019, 11:32:14 pm »
Som administrator for dette forumet, kjenner jeg at jeg må beklage til dere som allerede er medlem samt alle som bare er innom her.

Jeg hadde store ambisjoner om å få fart på dette, og ta opp kampen med bla Facebook. Men, så skjedde ting rundt meg. Familieforøkelse, helse, jobb m.m., og tiden har bare ikke strukket til.
Har en viss anelse av at det er mye av grunnen til at aktiviteten her ikke er så stor som ønsket.

Noe må gjøres, men vi har ikke dårlig tid.
Må ikke fokusere på å bli størst, men bedre enn de fleste!

Derfor ønsker jeg meg en person, eller kanskje to, som kunne tenke seg å stille opp litt for å få fart på forumet.
Jeg vil ikke stille noen andre klar enn at du er genuint interessert i radio, enten du er ulisensiert, bare scanner eller kanskje er radioamatør. Aller er uansett velkomne til å bli med!
Ta kontakt med meg på PM her på forumet om du har konto her (fort gjort å lage!), eller send en PM på siden vår på facebook (og merk meldingen med "Basmoen" så den kommer til meg),
så tar vi en uhøytidelig prat om det.
Jeg har dessverre ikke mye å tilby i gjengjeld, men jeg skal garantere at din hjelp blir høyt verdsatt og du vil motta all heder og ære for innsatsen din.

Ser frem til å høre fra dere!

//Basmoen
/ Panservogna // 20LV082
Grunnlegger og initiativtaker bak CBRadio.no CBFroum.no

Kjent som "Panservogna" på 11-meter'n

www.cbradio.no www.basmoen.com